tisdag, oktober 28, 2008

I en stad där ingen längre bor

Efter att ha varit barnvakt hela dagen blir man nästan lite rädd för hur tanterna ser på en... Det jag menar är alltså att när man vandrar omkring med en unge i barnvagn och den andre cyklandes lite längre fram så tittar tanterna snett på en och tror att jag själv klämt ut ungarna!? Jo, visst, mitt första kom vid elva års ålder då han faktiskt är fyra år... eller så inte. Jaja, jag följer Idas exempel, ha bra självförtroende så blir allt mycket lättare! Det hade jag också när ena ungen ramlade med cykeln, och den andra rullade iväg i vagnen nerför backen med tanten strirrandes efter oss. Haha, okej, jag kanske var aningen oseriös där men ni förstår grejen - tummen ner för stirrande människor med fördomar.
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad söt ida var på den bilden ;D