lördag, november 01, 2008

Nu äre sluttttttt

Åååååehwhhwh, varför är loven alltid så jäkla korta!?!?
Mina lov innehåller en dubbelmoral. Varje, varje, varje lov...
Jag vill helst ligga hemma som en död hamster i soffan, inte
göra någonting. Men samtidigt så vet jag att jag vill träffa alla mina underbara kompisar så nedrans mycket. Men oftast när lovet är slut har jag hunnit träffa kompisar
en, kanske två kvällar. Och resten har jag bara varit. Och aldrig är jag nöjd.
Hur ska du ha det Julia?

Äh, jag är velig, har alltid varit och kommer alltid att vara. Dessutom planerar jag sånna här tråkiga grejer inför lovet, som att städa garderoben denna gång då den ser ut som ett enda virr varr av kläder, men det blir ändå aldrig av och då gör jag mig själv besviken.. Men trots allt detta klagande har mitt lov ändå varit skönt, och bra, Som ett lov ska vara... Lite tack till Jesper också, hihihh.

Förlåt för ett dystert inlägg, haha.
- Jag behöver en godispåse.

Inga kommentarer: