måndag, november 24, 2008

Estockholmo

Jaa, helgen har jag alltså spenderat i stockholm tillsammans med min kära mamma, men sen även ett annat mor&dotter par - Barbro och Josefin. Jag gick loss totalt bland alla kläder och fick även med mig en hel del fynd hem och plånboken ekar näst intill tom. Som det ska vara efter en otrolig rolig shoppinghelg! Borde kanske även nämna att vi besökte Intiman på lördag kväll och njöt av att se musikaln "Footloose" i tre timmar. Verkligen mega bra! Måste ses. Till vår besvikelse var varken Brolle eller någon annan kändis med just den föreställningen vi såg... Surt.
Kom hem till svinkalla Östersund igår och här hemma i min sköna säng sov jag min sista natt som 15 åring...

JAG FYLLER ALLTSÅ ÅR IDAG. C'est mon anniversaire aujourd'hui!
Och nu kan jag inte hålla mig längre, jag måste ut med det underbaraste av allt...
jag fick en kameraaaaaaaaaaaaaaaa. jaaaaaaaaaaaa. Obeskrivlig lycka. Fick är världens finaste halsband av världens finaste Jesper, och ett par örhängen och en smyckeshängare liknande en hand.

Så nu ser planen med bloggen ut såhär, jag ska byta till blogg.se, så fort jag har tid(har väldigt mycket skolarbeten just nu...) och sen ska jag smocka bloggen så mycket jag orkar med egentagna bilder!

Nu ska jag hinna plugga lite och pilla på kameran innan släkten kommer...
PUSS!

Inga kommentarer: