tisdag, november 11, 2008

När det äntligen är över

Idag och precis som alla tisdagar har jag dans.
Jag dansar på Wendlas som sagt.
Och efter idag har jag tagit ett beslut.
Jag MÅSTE skaffa en nya vattenflaska...
Och med det menar jag att jag kan inte gå runt där bland alla
trogna wendlas dansare och till och med Wendla själv,
med en förrädarflaska = (trumvirvel) EN VATTENFLASKA FRÅN DAWES.
En blå, med vit kork och en stooor vit Dawes logga.
Kanske låter löjligt. Men jag skäms, - jag ställer den på golvet bakom min stora bag medan jag värmer och äter min matlåda.
Nu har en börda lättat från mina axlar.
Ville bara meddela det.

Puss & Godnatt! (snart iallafall...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahaha alltså hahahhaha

Anonym sa...

hhahahahahahahahahahahahahahahahahahhhahahahahaahahahahahahahahhahaah